sobota, 11 lipca 2015

Trumllusi cz.1

A więc zaczynamy :) Proszę o wszystkie komentarze , nawet te negatywne :) Wszystkie są potrzebne
------------------
Kiedyś myślałam , że sny to piękne baśnie. Dzięki temu codziennie wieczorami chcemy jak najszybciej zasnąć i zatracić się w swoich marzeniach. Tylko tak możemy je spełniać, a później opowiadać to swoim znajomym. Zazdroszczę wszystkim takiej umiejętności. Dlaczego ? Bo nie mogę się obudzić z mojego snu. Snu o czarnej magii. Ze snu , z którego chcę uciec.
Coraz szybciej biegłam po czarnym lesie, w którym były duchy Dordullusa. Nie chciałam aby mnie złapali i zjedli jak wszystkich uciekinierów. Teraz nie było już odwrotu. Musiałam zacząć ryzykować. W getcie Dordullusa rzeka była przepełniona krwią, a każdy więzień miał gwarancje na śmierć. W każdą noc Ciemne Demony z Listy Pragnień wywołują kolejnego więźnia. A co tam się dzieje? Każdy sobie na to pytanie odpowie.


---------------
Co o tym sądzicie ?
Celinka
XXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz